Gulvelementer til kemirum – Stort udvalg

Når der opbevares farlige medier, er det vigtigt, at der ved om og påfyldning ikke opstår nogen form for dråbespild.

Gulvelementer

Gulvelement fra DENIOS

Gulvelement til miljøbeskyttelse

Når der opbevares farlige medier, er det vigtigt, at der ved om og påfyldning ikke opstår nogen form for dråbespild eller udslip, da man derved risikerer, at jorden forurenes, selv ved meget små mængder, kan dette medføre en dyr sanering af undergrunden.

Hos DENIOS hjælper vi med at forhindre dette, ved hjælp af vores gulvelementer. Vores innovative løsninger inden for gulvelementer, hjælper din virksomhed med at sikre undergrunden, vores gulvelementer kan dække hele eller dele af opbevaringsrum, derved kan vores gulvelementer nemt gøre jeres opbevaringsområder meget større.

DENIOS kvalitetsgulvelementer produceres af enten stål eller kunststof, så det kan tilpasses netop de medier i opbevarer.

Gulvelementer af kunststof

DENIOS’ gulvelementer af kunststof er udviklet, så de er bestandige mod syrer, baser og olier. Benytter du gulvelementer i kunststof, kan du drage fordel af deres lave konstruktion og høje modstandsdygtighed. Det er desuden muligt, at kombinere flere gulvelementer, så du kan beskytte større arialer eller hele rum. Er der behov for en skræddersyet løsning, kan DENIOS producere og tilpasse gulvelementer efter kundens behov.

Gulvelementer med stor robusthed

DENIOS er kendt for at producerer varer i høj kvalitet og lang holdbarhed, vores gulvelementer er ingen undtagelse. Volumen på standard elementerne spænder fra 80-400 liter og med en hjulbelastning på op til 2000kg er gulvelementerne brugbare i alle miljøer. Der må køres med både løftevogn og gaffeltruck, de er ekstremt robuste, samtidig med deres unikke robust og holdbarhed, udmærker gulvelementerne sig ved, at være meget nemme at montere.

Se hele vores store udvalg af gulvelementer her.

Der findes en lang række af ekstraudstyr til DENIOS gulvelementer, heriblandt opkørsels-ramper og hjørner, kantbeslag, samlingselementer og meget mere. ”Skulle du have spørgsmål eller har brug for rådgivning sidder vi klar ved telefonen på 76244088 eller send en e-mail til info@denios.dk”